017 774 746 pon - pet: 8:00 - 16:00
 
 
SEZNAM ŽELJA
 
Košarica
 

VRAČILA



 

  • Imate 30 koledarskih dni po prejemu naročila, da paket vrnete.
  • Naročilo lahko vrnete samo v primeru če je blago nespremenjeno, razen če je bila sprememba nujna v mejah običajnega upravljanja.
  • Izdelki, pripravljeni in izdelani po posebnem naročilu, se ne vračajo.
  • Ne ponujamo možnosti menjave blaga - pravi način je, da vrnete naročilo in oddate novega za ustrezne izdelke.

Postopek

1. Izpolnite obrazec priložen pošiljki, ali ga naložite iz spodje povezave:

 Kliknite in naložite obrazec za vračilo izdelka

2. Ustrezno zapakirano blago skupaj z računom in obrazcem pošljite na naslov trgovine. Blago morate vrniti na svoje stroške. Ne sprejemamo pošiljk, poslanih nam s plačilom po povzetju!

GLS HUB Slovenia
(Allpacka / Fürgefutar vračila za HU Pondex / etuo.si)
Cesta v Prod 84
1129 Ljubljana

3. Vračilo denarja boste prejeli v 3-5 delovnih dneh od trenutka, ko bomo preverili paket. V izjemnih okoliščinah se lahko to obdobje podaljša na največ 14 dni.


 

REKLAMACIJA



 

  • Če se med uporabo izkaže, da je izdelek poškodovan, zlomljen ali okvarjen, lahko uveljavljate reklamacijo.
  • Za vse izdelke, ki jih prodajamo, velja garancija, zato imate pravico zamenjati okvarjeno blago z novim ali prejeti vračilo kupnine.
  • Garancija ne krije umazanije in poškodb nastalih mehansko ali zaradi padca.

Postopek

1. Pravilno izpolnite obrazec za reklamacijo prejet s paketom, ali ga naložite iz spodje povezave:

 Kliknite in naložite obrazec za reklamacijo

2. Ustrezno zapakirano blago skupaj s računom in obrazcem pošljite na naslov trgovine. Blago morate vrniti na svoje stroške. Ne sprejemamo pošiljk, poslanih nam s plačilom po povzetju!

GLS HUB Slovenia
(Allpacka / Fürgefutar vračila za HU Pondex / etuo.si)
Cesta v Prod 84
1129 Ljubljana

3. Odgovor boste prejeli v največ 14 dneh od prejema blaga - običajno v 2-5 delovnih dneh.

V primeru, da želi kupec trgovine vstopiti v spor z našim podjetjem v zvezi z obravnavo reklamacij glede blaga, ima možnost uporabe izvensodnih načinov reševanja sporov. Morebitne spore, ki izhajajo iz prodajne pogodbe, se lahko rešijo v načinu mediacije v Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej v Varšavi v skladu s pravili tega sodišča, veljavnimi na dan predložitve.