Dostop do telefonskih pogovorov je še vedno osnovna možnost našega pametnega telefona. Torej, če med klicanjem ne slišite druge strani, je to lahko velika težava. Ali to pomeni, da se je telefon pokvaril? Ni nujno – najprej je smiselno preveriti nekaj možnih vzrokov.
Ko poskušamo ugotoviti, zakaj med telefonskim pogovorom ne slišimo sogovornika, je treba izključiti najbolj očitne dejavnike. Zato se moramo prepričati, da naš telefon ni bil fizično poškodovan in da težava ni v telekomunikacijskem ponudniku. Drugo težavo je najbolje preveriti tako, da pokličete z drugega telefona, ki uporablja isto omrežje.
Najpogostejši razlog, da med telefonskim klicem ne slišimo sogovornika, je razen poškodbe pametnega telefona, lahko preprosto zmanjšanje glasnosti. Včasih lahko slučajno utišamo zvočnik na telefonu, zaradi česar je naš sogovornik komaj slišen. Zato je med pogovorom, ko ne slišimo glasu sogovornika, vredno poskusiti uporabiti tipko za povečanje glasnosti, ki je na ohišju pametnega telefona.
Če je v določenem trenutku pametni telefon povezan z brezžičnim zvočnikom ali slušalkami, ki jih trenutno ne uporabljamo, sogovornika ne bomo mogli slišati preko zvočnika telefona. V tem primeru je treba povezavo med napravama prekiniti. Najlažji način za to je izklop Bluetooth.
Tudi če s telefonom nimamo povezanih slušalk, lahko včasih pametni telefon napačno prepozna, da so povezane. Takrat je telefon v tako imenovanem načinu slušalk, v katerem je zvočnik izklopljen. Včasih je zato odgovoren zamašen ali poškodovan priključek za slušalke, ki jih je treba očistiti ali popraviti.
Včasih lahko pomanjkanje zvoka med klicem povzroči zamrznitev operacijskega sistema pametnega telefona. Zato je vedno smiselno poskusiti znova zagnati telefon in posodobiti programsko opremo na najnovejšo različico.
Precej resnejši vzrok pomanjkanje glasu med telefonskim pogovorom je okvara telefonskega zvočnika. Če želite to možnost izključiti ali potrditi, je najbolje uporabiti zvočnik za drug namen – na primer za poslušanje glasbe. Če zvočnik še vedno ne oddaja zvoka, je verjetno, da je poškodovan ali da je del naprave okvarjen. V tem primeru bo treba obiskati GSM servis, kjer bo strokovnjak ugotovil konkreten vzrok. Lahko pa se tudi izkaže, da je zvočnik prekrit z napačno izbranim zaščitnim ovitkom ali preprosto umazan – in je težavo veliko lažje rešiti.