Kaj storiti, če telefon ne prepozna mobilnega omrežja?
V primeru, da mobilna naprava izgubi povezavo z mobilnim omrežjem, je nemogoče uporabljati njene osnovne funkcije, kot je klicanje ali pisanje besedilnih sporočil. Kaj storiti, ko v telefonu ni pokritosti? Svetujemo!
Ni pokritosti v telefonu ali slabi signal? Preverite!
Poglejte število črtic v desnem kotu zaslona. Če na kazalniku moči signala vidite vsaj eno, je vaš telefon povezan z mobilnim omrežjem, vendar je nestabilen.
Če na zaslonu vašega telefona ni črtic, to pomeni popolno pomanjkanje pokritosti na telefonu. V tem primeru poskusite s spodnjimi koraki.
Kaj storiti, ko na telefonu ni omrežja? Ponastavite telefon (mehka ponastavitev)
Prva stvar, ki jo morate poskusiti, ko v telefonu ni signala, je mehka ponastavitev. Če želite to narediti, izklopite in znova vklopite telefon, nato preverite, ali je težava izginila. Če to ni pomagalo, pojdite naprej
Če v tvojem telefonu ni signala, preverite SIM kartico
Druga rešitev problema pomanjkanja signala v telefonu je preverjanje kartice SIM. Možno je, da vaš telefon ni prepoznal kartice SIM ali pa je bila napačno vstavljena. Preverite, ali je kartica SIM nameščena v režo in se prepričajte, da ni poškodovana. To lahko storite tako, da jo vstavite v drug pametni telefon. Če napake ni povzročila kartica SIM, poskusite druge rešitve.
Ni signala v telefonu? Izklopite letalski način
Razlog za pomanjkanje pokritosti v telefonu je lahko letalski način. Če to velja za vaš primer, ga ugasnite tako, da tapnete ustrezno ikono v območju za obvestila. Nato preverite, ali je bila težava odpravljena.
Preverite, katero omrežje uporabljate
2G, 3G, 4G ali mogoče LTE? V nastavitvah telefona v zavihku povezave >> mobilna omrežja poiščite opcijo “omrežni način” in izberite ta tip omrežja, s katerim dejansko sodeluje vaša naprava (podatek najdete na embalaži/navodilih telefona ali ga pridobite od operatorja).
Posodobite telefon
Posodobitve zagotavljajo vrhunsko zmogljivost in odpravljajo napake v programski opremi. Posodobite sistem svoje mobilne naprave (to možnost najdete v nastavitvah) na najnovejšo različico. Če nobeden od zgornjih nasvetov ni prinesel pričakovanega rezultata in se še vedno spopadate s pomanjkanjem pokritosti telefona, odnesite telefon v servisni center ali na sedež svojega operaterja. Strokovnjaki vam bodo zagotovo pomagali odpraviti napako. Telefon lahko tudi ponastavite na tovarniške nastavitve, vendar vedite, da boste s tem izbrisali vse shranjene datoteke, fotografije in videoposnetke.