SEZNAM ŽELJA
 
Košarica
+
+
+
Vodiči

Kaj postoriti, če se telefon poveže z Wi-Fi, a kljub temu ni Interneta?

Razlogov zato, da se telefon poveže z Wi-Fi omrežjem, a kljub temu nima dostopa do Interneta, je lahko več. V današnjem opisu bomo pomagali rešiti ta nadležni problem in priti do njegovega bistva. Sledite po vrsti spodnjih namigov do trenutka, ko se bo vam uspelo povezati z Internetom.

1. Ni Interneta v telefonu – Opravite mehak ponovni zagon routerja

1. Kaj postoriti, če se telefon poveže z Wi-Fi, a kljub temu ni Interneta?

Prva stvar, katero je potrebno storiti v primeru nedostopa do Interneta v telefonu, je mehak ponovni zagon routerja. To je običajna rešitev in pogosto pomaga popraviti veliko težav z Internetom. Za mehak ponovni zagon je potrebno izklopiti napenjalni kabel od routerja/modema za približno 30 sekund, ter ga ponovno priklopiti.

Ponovni zagon omrežja lahko traja nekaj časa, zato je potrebno počakati približno 2 - 5 min. Takrat boste vedeli, da se je vse pravilno zagnalo. Če se Internet kljub ponastavitvi ne zažene, poskusite z naslednjimi metodami.

2. Brez dostopa do Interneta – opravite mehak ponovni zagon telefona

Drugi način odpravljanja težav v primeru nedostopa do Interneta, je mehak ponovni zagon telefona. Da opravite mehak ponovni zagon telefona, izklopite svojo mobilno napravo in nato je ponovno vklopite. Po ponovnem vklopu naprave preverite, ali Internet deluje pravilno. Če še vedno ne, opravite naslednja dejanja.

3. Preverite, ali zares nimate Interneta. Preizkusite svoj brskalnik in domačo stran

Smiselno je preveriti, ali je problem Internet , ali morda nedelujoči brskalnik ali privzeta domača stran. Odprite brskalnik in na mestu naslova vpišite naslov URL poznane strani, npr. www.24ur.com. Potrdite naslov s tipko search da naložite stran. Če se bo stran prikazala pravilno, bo to pomenilo, da telefon nima težav z Internetom in da je težave povzročala samo privzeta stran www. Sprememba privzete domače strani v telefonu bi morala rešiti zagato.

4. Preverite nameščene aplikacije

2. Kaj postoriti, če se telefon poveže z Wi-Fi, a kljub temu ni Interneta?

Razmislite, od kdaj imate težave z internetno povezavo. Če se spopadate s težavo kratek čas, namestili pa ste novo aplikacijo nedavno, jo je smiselno preveriti. Namreč zgodi se, da določen program onemogoča dostop do Interneta, kljub tem, da Wi-Fi deluje. Poskusite odstraniti program in preverite ali je bila težava povezana ravno z njim. Če ne, namestite aplikacijo še enkrat in poskusite izvesti naslednje metode.

5. Preverite nastavitve varovalnih aplikacij

Če imate na telefonu nameščene varovalne aplikacije, ko so protivirusni program, protivirusni skener ali požarni zid, preverite ali slučajno ne blokirajo dostopa do Interneta. Morda bo potrebna ponovna konfiguracija programa za prilagoditev naprave omrežju.

Če ne najdete primerne nastavitve za optimalizacijo konfiguracije, preizkusite začasno odstraniti varovalno aplikacijo. Zahvaljujoč temu boste izvedeli, ali je bil to vzrok problema. Če bo po odstranitvi programa Internet deloval pravilno, bo to pomenilo, da ravno ta aplikacija blokira dostop do spletnih strani.

Če se ne želite odpovedati varnostni aplikaciji, se morate povezati s tehnično podporo programske opreme in opisati svoj problem. Strokovnjaki vam bodo pomagali konfigurirati nastavitve v pametnem telefonu.

6. Ni dostopa do Interneta – pozabi omrežje Wi-Fi

Pred izvedbo tega koraka se prepričajte, da poznate ali imate dostop do podatkov za prijavo v svoje omrežje.

Vstopite v »Nastavitve« na svojem telefonu in poiščite opcijo »Wi-Fi« (pogosto je v zavihku “Omrežja”. Vendar ne pozabite, na lokacijo funkcij in imen zavihkov, ki se lahko razlikujejo glede na model naprave in sistemsko različico).

Vklopite Wi-Fi v telefonu, da se odpre seznam dostopnih omrežji. Poiščite ime omrežja, s katerim se hočete povezati. Morala bi se prikazati opcija »Pozabi«. Kliknite nanjo in nato izklopite in ponovno vklopite telefon in router. Ko se bo vse ponovno zagnalo, še enkrat poiščite svoje omrežje v »Nastavitvah« telefona in se z njo povežite (vpišite podatke za prijavo).

7. Preverite datum in uro

Kljub temu da je to manjša in neobičajna napaka, lahko povzroči velike težave. Če se ura nastavljena na napravi razlikuje od ure dobavitelja internetnih storitev (ISP), je to lahko razlog, zakaj se naprava ne poveže z Internetom. Zato je treba preveriti, ali sta ura in datum na napravi posodobljena.

Če nobena od naštetih metod ni bila učinkovita, je težava lahko v strojni opremi ali je lahko posledica mehanske poškodbe telefona. V tem primeru bo najboljše vzpostaviti stik s pooblaščenim servisom.

Ovitki za telefone preverite jih

Ocena: 4.7 / 5.0 (13)
Tvoja ocena